Outbound Çağrı Merkezi Hizmetleri

Müşteri memnuniyetini sağlamak amacıyla yürüttüğümüz outbound çok kanallı hizmetlere ek olarak,

Outbound çağrı merkezi hizmeti kapsamında; çağrı merkezi, saha, mağaza, bayi, servis gibi tüm kanallarda memnuniyeti ölçmeye, bilgi & veri güncellemeye, adres, konum doğrulama gibi satış sonrası hizmetlerde sahanın daha verimli çalışmasını desteklemeye yönelik kapsamlı ve katmadeğerli hizmetler sunmaktayız.

Müşteri kazanımını ve satış sonrası hizmetleri güçlendirirken, santral sisteminiz ve outbound yönetim modülümüz ile çıktıları ölçülebilir, anlık takip edilebilir, kolay raporlanabilir, akışları tasarlanabilir ve verimli süreçler yürütüyoruz.

Outbound Hizmetler;

  • NPS Anketi
  • Müşteri Memnuniyet Anketi Aramaları
  • Kampanya Bilgilendirme Aramaları
  • Sadakat Kart Aramaları
  • Bilgi & Veri Güncelleme ve Doğrulama Aramaları
  • Adres & Konum Doğrulama
  • Saha Araştırma
İnternet sayfamızda çerezler yoluyla kişisel veri işlenmekte olup gerekli olan çerezler bilgi toplumu hizmetlerinin sunulması amacıyla kullanılmatadır, diğer çerezler açık rız vermeniz halinde, sizlere yönelik reklan/pazarlama faaliyetlerinin yapılması, sitemizin daha işlevsel kılınması ve kişiselleştirme(gizlilik tercihiniz hariç olmak üzere diğer tercihlerinizin siteye tekrar girdiğinizde hatırlanmasını sağlamak) amaçlarıyla sınırlı olarak kullanılacaktır. Çerezlere dair tercihlerinizi panel vasıtasıyla yönetmeniz mümkün olup aydınlatma metnine erişmek için
Çerez Politikası