Outbound Çağrı Merkezi Hizmetleri

Müşteri memnuniyetini sağlamak amacıyla yürüttüğümüz outbound çok kanallı hizmetlere ek olarak,

Outbound çağrı merkezi hizmeti kapsamında; çağrı merkezi, saha, mağaza, bayi, servis gibi tüm kanallarda memnuniyeti ölçmeye, bilgi & veri güncellemeye, adres, konum doğrulama gibi satış sonrası hizmetlerde sahanın daha verimli çalışmasını desteklemeye yönelik kapsamlı ve katmadeğerli hizmetler sunmaktayız.

Müşteri kazanımını ve satış sonrası hizmetleri güçlendirirken, santral sisteminiz ve outbound yönetim modülümüz ile çıktıları ölçülebilir, anlık takip edilebilir, kolay raporlanabilir, akışları tasarlanabilir ve verimli süreçler yürütüyoruz.

Outbound Hizmetler;

  • NPS Anketi
  • Müşteri Memnuniyet Anketi Aramaları
  • Kampanya Bilgilendirme Aramaları
  • Sadakat Kart Aramaları
  • Bilgi & Veri Güncelleme ve Doğrulama Aramaları
  • Adres & Konum Doğrulama
  • Saha Araştırma
Web Sitemizde sunulan ve açıkça talep etmiş oldugunuz hizmetler için kesinlikle gerekli, birinci taraf oturum çerezleri ve kalıcı çerezler kullanılmaktadır. Daha fazla bilgi için linke tıklayarak Çerez Aydınlatma Metnine ulaşabilirsiniz.
Çerez Politikası