Back Office

Müşteri etkileşiminin yazılı olarak başladığı tüm kanalların, pazar yerleri, sosyal medya platformları ve şikayet sitelerinin yönetilmesi başta olmak üzere, arka planda sürdürülen tüm iş süreçlerinin verimli ve yüksek kalite standartlarında yönetilmesi için kapsamlı hizmetler sunuyoruz.

back office şirketi

Süreci yönetirken iş akışlarının, çözüm süreçlerinin, iş çıktıklarının doğru analiz edilmesi ve verimli yönetilmesi için özel süreçler tasarlıyor, sürecin ihtiyacı olan esneklikleri sağlamakta imtina etmiyor ve yol gösterici fikirler sunuyoruz.

 

Etkileşimleri hedef süreler içerisinde, yüksek kalite standartları ile ele alarak çözüm üretip müşteri memnuniyetini sağlarken, performansı ve verimliliği arttıracak, zamanı doğru yönetmemizi ve özel çözümler üretiyoruz.

Geliştirdiğimiz Call-I UP Backoffice Takip Sistemimiz ile

Backoffice verimliliğinizi

%68 oranında arttıyoruz.

Sunduğumuz Backoffice  Hizmetler;

  • Mail
  • İletişim Formu
  • Şikayet Siteleri
  • Marketplace Kanal Yönetimi
İnternet sayfamızda çerezler yoluyla kişisel veri işlenmekte olup gerekli olan çerezler bilgi toplumu hizmetlerinin sunulması amacıyla kullanılmatadır, diğer çerezler açık rız vermeniz halinde, sizlere yönelik reklan/pazarlama faaliyetlerinin yapılması, sitemizin daha işlevsel kılınması ve kişiselleştirme(gizlilik tercihiniz hariç olmak üzere diğer tercihlerinizin siteye tekrar girdiğinizde hatırlanmasını sağlamak) amaçlarıyla sınırlı olarak kullanılacaktır. Çerezlere dair tercihlerinizi panel vasıtasıyla yönetmeniz mümkün olup aydınlatma metnine erişmek için
Çerez Politikası