Back Office

Müşteri etkileşiminin yazılı olarak başladığı tüm kanalların, pazar yerleri, sosyal medya platformları ve şikayet sitelerinin yönetilmesi başta olmak üzere, arka planda sürdürülen tüm iş süreçlerinin verimli ve yüksek kalite standartlarında yönetilmesi için kapsamlı hizmetler sunuyoruz.

back office şirketi

Süreci yönetirken iş akışlarının, çözüm süreçlerinin, iş çıktıklarının doğru analiz edilmesi ve verimli yönetilmesi için özel süreçler tasarlıyor, sürecin ihtiyacı olan esneklikleri sağlamakta imtina etmiyor ve yol gösterici fikirler sunuyoruz.

 

Etkileşimleri hedef süreler içerisinde, yüksek kalite standartları ile ele alarak çözüm üretip müşteri memnuniyetini sağlarken, performansı ve verimliliği arttıracak, zamanı doğru yönetmemizi ve özel çözümler üretiyoruz.

Geliştirdiğimiz Call-I UP Backoffice Takip Sistemimiz ile

Backoffice verimliliğinizi

%68 oranında arttıyoruz.

Sunduğumuz Backoffice  Hizmetler;

  • Mail
  • İletişim Formu
  • Şikayet Siteleri
  • Marketplace Kanal Yönetimi
Web Sitemizde sunulan ve açıkça talep etmiş oldugunuz hizmetler için kesinlikle gerekli, birinci taraf oturum çerezleri ve kalıcı çerezler kullanılmaktadır. Daha fazla bilgi için linke tıklayarak Çerez Aydınlatma Metnine ulaşabilirsiniz.
Çerez Politikası