Müşteri Deneyim Tasarımı ve Kalite Performans Ölçümü

Vodatech 26 yıllık yolculuğu boyunca kalite olgusunu her zaman birinci sırada tutmuş ve bu yaklaşımdan ödün vermeden hizmetlerine katma değerli olarak sunmaya devam etmiştir. 

26 yıllık deneyimle elde edilen bilgi birikimi ile iş ortaklarımızın kalite standartlarını geliştirmeleri ve müşteri memnuniyetini arttırmaları için yol gösterici ve destekleci hizmetler sunmaktadır.

Müşteri Deneyim Tasarımı ve Kalite Performans Ölçümü

Müşteri Deneyim Tasarımı ve Kalite Performans Ölçümü Hizmetleri;

  • Müşteri Deneyim Tasarımı ve Danışmanlığı
  • Çağrı Merkezi ve Müşteri Deneyimi Çalışanları için Deneyim Yönetimi ve Kalite Eğitimi
  • Saha Çalışanları için Müşteri Deneyimi Eğitimi
  • Müşteri Deneyiminin Tasarlanması
  • Hizmet Kalitesi Ölçümü, Değerlendirilmesi, Raporlanması
  • Hizmet Kalitesi Geri Bildirim Süreçlerinin Yönetilmesi
  • Gölge Arama ve Gölge Ziyaretler
  • Satış Eğitimleri
  • Kontrol ve Doğrulama Dinlemeleri
İnternet sayfamızda çerezler yoluyla kişisel veri işlenmekte olup gerekli olan çerezler bilgi toplumu hizmetlerinin sunulması amacıyla kullanılmatadır, diğer çerezler açık rız vermeniz halinde, sizlere yönelik reklan/pazarlama faaliyetlerinin yapılması, sitemizin daha işlevsel kılınması ve kişiselleştirme(gizlilik tercihiniz hariç olmak üzere diğer tercihlerinizin siteye tekrar girdiğinizde hatırlanmasını sağlamak) amaçlarıyla sınırlı olarak kullanılacaktır. Çerezlere dair tercihlerinizi panel vasıtasıyla yönetmeniz mümkün olup aydınlatma metnine erişmek için
Çerez Politikası