Müşteri Deneyim Tasarımı ve Kalite Performans Ölçümü

Vodatech 26 yıllık yolculuğu boyunca kalite olgusunu her zaman birinci sırada tutmuş ve bu yaklaşımdan ödün vermeden hizmetlerine katma değerli olarak sunmaya devam etmiştir. 

26 yıllık deneyimle elde edilen bilgi birikimi ile iş ortaklarımızın kalite standartlarını geliştirmeleri ve müşteri memnuniyetini arttırmaları için yol gösterici ve destekleci hizmetler sunmaktadır.

Müşteri Deneyim Tasarımı ve Kalite Performans Ölçümü

Müşteri Deneyim Tasarımı ve Kalite Performans Ölçümü Hizmetleri;

  • Müşteri Deneyim Tasarımı ve Danışmanlığı
  • Çağrı Merkezi ve Müşteri Deneyimi Çalışanları için Deneyim Yönetimi ve Kalite Eğitimi
  • Saha Çalışanları için Müşteri Deneyimi Eğitimi
  • Müşteri Deneyiminin Tasarlanması
  • Hizmet Kalitesi Ölçümü, Değerlendirilmesi, Raporlanması
  • Hizmet Kalitesi Geri Bildirim Süreçlerinin Yönetilmesi
  • Gölge Arama ve Gölge Ziyaretler
  • Satış Eğitimleri
  • Kontrol ve Doğrulama Dinlemeleri
Web Sitemizde sunulan ve açıkça talep etmiş oldugunuz hizmetler için kesinlikle gerekli, birinci taraf oturum çerezleri ve kalıcı çerezler kullanılmaktadır. Daha fazla bilgi için linke tıklayarak Çerez Aydınlatma Metnine ulaşabilirsiniz.
Çerez Politikası