Çağrı Merkezi Hizmetleri

Vodatech çağrı hizmetleri kapsamında; outbound, inbound, satış ,back office, teknik destek, sosyal medya yönetimi hizmeti verir.Birçok çağrı merkezi hizmeti alanında öncü olan Vodatech verdiği hizmetlerde mükemmeliyeti hedefler.

Gerçek Zamanlı İletişim Kanalları

Müşterilerimizin doğrudan iletişim kurduğu canlı ve anlık desteğin verildiği iletişim kanallarından gelen tüm talepleri yöneterek , kanalların doğru, etkin verimli kullanımı için süreçleri tasarlıyoruz. Görüntülü görüşme kanallarında moda, ürün, hizmet danışmalığı, kimlik doğrulama hizmetleri, işaret dili ve görüntülü görüşme gibi özel süreçler yürütüyoruz.

Outbound Hizmetler

Müşteri kazanımını ve satış sonrası hizmetleri güçlendirirken, santral sisteminiz ve outbound hizmeti yönetim modülümüz ile çıktıları ölçülebilir, anlık takip edilebilir, kolay raporlanabilir, akışları tasarlanabilir ve verimli süreçler yürütüyoruz.

Satış

Satış odaklı çağrı merkezi operasyonlarımız ile , müşterilerimizin müşteri tabanlarını genişletmelerine, gelirlerini artırmalarına ve müşteri ilişkilerini güçlendirmelerine olanak tanıyacak hizmetler sunuyoruz.

Müşteri etkileşiminin yazılı olarak başladığı tüm kanalların, pazar yerleri, sosyal medya platformları ve şikayet sitelerinin yönetilmesi başta olmak üzere, arka planda sürdürülen tüm iş süreçlerinin verimli ve yüksek kalite standartlarında yönetilmesi için kapsamlı hizmetler sunuyoruz.

Teknik Destek

Satış sonrası hizmetlerde en zorlu süreçlerinden biri teknik destek süreçleri ve en büyük fark yaratan hizmetler bu alanda sunduğumuz hızlı çözümler üretiyoruz.

Sosyal medyada müşteri deneyimi yönetimi, işletmeler için kritik bir öneme sahiptir ve deneyim yaşandığı anda sosyal medya üzerinden gelen bildirimleri hemen reaksiyon göstermek, marka imajı ve müşteri sadakati için çok değerlidir.

B2B Çözümler

Hizmet verdiğimiz iş ortaklarımızın çözüm veya hizmet ortağı olan markalar ile olan etkileşimlerini verimli ve yüksek kalite standartlarıyla yönetiyoruz. B2B Mail trafiğini yönetmek, yetkin insan kaynağı konumlandırarak süreçlerin kaliteli, hızlı ve verimli yönetilmesini sağlıyoruz.

Müşteri Deneyim Tasarımı ve Kalite Performans Ölçümü

26 yıllık deneyimle elde edilen bilgi birikimi ile iş ortaklarımızın kalite standartlarını geliştirmeleri ve müşteri memnuniyetini arttırmaları için yol gösterici ve destekleci hizmetler sunmaktadır.

Veri Analitiği & Raporlama

Müşteriler ile olan ilişkilerimizi güçlendirebilmemiz, hizmetlerimizi ileriye taşıyarak sürekli değişime uygum gösterebilmemiz ve mükemmel müşteri deneyimi yönetimi ancak müşteri verileri analiz ederek, yorumlamakla mümkündür.

Çağrı Merkezi Seat Kiralama & Oteli

Günümüzde, işletmelerin rekabetçi kalmaları ve müşteri memnuniyetini en üst düzeyde tutmaları için etkili bir iletişim altyapısına sahip olmaları gerekmektedir. Bu ihtiyacı karşılayan önemli bir çözüm, çağrı merkezi seat (koltuk) kiralama hizmetidir

Web Sitemizde sunulan ve açıkça talep etmiş oldugunuz hizmetler için kesinlikle gerekli, birinci taraf oturum çerezleri ve kalıcı çerezler kullanılmaktadır. Daha fazla bilgi için linke tıklayarak Çerez Aydınlatma Metnine ulaşabilirsiniz.
Çerez Politikası