Backoffice Takip Sistemi

Backoffice işlerinin görevi yürütecek kişilere otomatik dağıtılması için geliştirilen web tabanlı teknoloji.

CRM uygulamaları iş eskalasyonunu sağlarken bir işin atanmış kişi üzerinde ne kadar zaman beklediğini raporlayabilir fakat görevin atandığı kişinin, atanmış iş ile ilgili ne kadar süreli bir çalışma yaptığını ölçememektedir.

Aynı zamanda işlerin kişilere dağımı ancak manuel yöntemler ile yapılan görevlendirmeler ile sürdürülebilmektedir.

Backoffice Takip Sistemi

Yoğun backoffice çalışmaların yapıldığı projelerde efor ve performans ölçümünde eksik kalan bu alanlar doğru insan konumlandırılmasında maliyet ve müşteri memnuniyeti konularında önemli bir sorun olmuştur.

 

Call-I UP backoffice takip sistemi, inbound hizmetler dışında yapılmakta olan tüm backoffice işlerinin görevi yürütecek kişilere otomatik dağıtılması ve iş için ayrılan eforun ölçümlenmesi amacıyla geliştirilmiş web tabanlı bir uygulamadır.

Avantajlar & Katkılar

  • CRM yazılımları ile entegre veya entegre olmadan çalışabilen bir uygulamadır.
  • Kişilere belirlenen kurallara uygun olarak işleri dağıtır, uzmanlık alanı, işin kategorisi, işin geliş zamanı gibi birçok kategoriye göre görev dağıtımı yapılabilmesini sağlar.
  • Görevlerin dağıtıldığı kişiler işleri randevu sistemini kullanarak takip edebilir, erteleyebilir.
  • Kişilere eskale edilmiş işler onların olmadığı zamanlarda farklı kişilere dağıtılarak olası gecikmelerin önüne geçilir.
  • Kategorilerine, geliş kanallarına, atanan kişilere göre iş üzerine çalışılan zaman ölçümlenerek, performans yönetimi sağlar.
  • Backoffice verimliliğinin %65 oranında arttırılması sağlar.
  • Gelişmiş raporları ile süreç analizi sağlar ve CRM’ lerin çözümsüz kaldığı alanlarda tamamlayıcı rol oynar.
Web Sitemizde sunulan ve açıkça talep etmiş oldugunuz hizmetler için kesinlikle gerekli, birinci taraf oturum çerezleri ve kalıcı çerezler kullanılmaktadır. Daha fazla bilgi için linke tıklayarak Çerez Aydınlatma Metnine ulaşabilirsiniz.
Çerez Politikası