• Ana Sayfa
  • Hakkımızda
  • Hizmetler
    • Hizmet Adı
  • Kariyer
    • Kariyer
    • İş Başvuru Formu
  • Neden Vodatech?
    • Başlık Adı
  • Blog
  • İletişim
  • +90 216 578 6565
  • info@vodatech.com.tr
Sizi Arayalım
  • Hakkımızda
  • Hizmetler
  • Kariyer
    • Politikamız ve Değerler
    • İş Başvuru Formu
  • Neden Vodatech?
    • Güvenilirlik
    • Güncel Teknolojide Öncü
    • İK Yönetiminde Etkin
    • Stratejik İş Ortaklığı
  • Blog
  • İletişim
Facebook Twitter Instagram linkedin

Hizmetler

Sizi tanımak ve şirketinizi yeni boyutlara taşımanıza yardımcı olmak için sabırsızlanıyoruz!
  •  Profesyonel Çağrı Merkezi Çözümleri

Abonelik Yenileme

Ürün ya da hizmetlere aboneliği olan müşterilerin aboneliklerini sona erdirmeyi istemeleri karşılaşılmak istenmeyen bir durumdur ancak zaman zaman firma kaynaklı zaman zamansa pazardaki dış etmenlerden kaynaklanan bu durumu kabullenmek gerekmektedir.
Detaylı Bilgi

Çağrı Merkezi Oteli / Seat Kiralama

Vodatech, günümüzde oldukça yaygın olarak kullanılan hazır ofis konseptinde çağrı merkezi masası veya salonu kiralama modeli ile de hizmet verebilmektedir.
Detaylı Bilgi

Müşteri Hizmetleri

İşletmenizin sunmuş olduğu ürün ve hizmetler konusunda eğitim almış müşteri temsilcileri ile müşterilerinizin talep ve ihtiyaçlarını karşılayarak maksimum müşteri memnuniyeti sağlamaktadır.
Detaylı Bilgi

Tele Satış ve Tele Pazarlama

Çağrı merkezinde yapılan ikna çalışmaları; müşteri potansiyeli yaratma (lead generation), fundraising collecting (bağış toplama) , satış, gecikmiş alacakların tahsilatı, abonelik/poliçe yenileme ve kaybedilen müşterinin geri kazanımı konularında yapılmaktadır.
Detaylı Bilgi

Veri Kalitesi Arttırma

Son yıllarda tüm dünyada olduğu gibi, Türkiye’de de en çok önem kazanan olgu “müşterinin kendisi” haline gelmiştir.
Detaylı Bilgi

Teknik Destek

Ürün ve hizmet satan firmaların teknolojik hızına pek çok kullanıcı ayak uyduramaz.
Detaylı Bilgi

Business Process Outsourcing

İş süreçlerinin Dış Kaynak kullanımı ile yürütülmesi (BPO) uygulaması belirli, uzmanlık gerektiren ana iş süreçlerinin, şirket dışında yürütülmesi esasına dayanır.
Detaylı Bilgi

Sosyal Medya Yönetimi

Kurumların veya kişilerin yeni teknolojilerle birlikte birbirleri ile anlık bilgi paylaşımında bulunduğu ve haberdar olduğu dijital bir ortamdır.
Detaylı Bilgi

Online Destek Hizmetleri

Web sitenizde online canlı destek uygulamamızı entegre ederek , web sitelerinden anlık olarak bildirimler alarak müşterilerinizin memnuniyetinin artmasını, diğer çağrı merkezi kanallarının meşguliyetin ve verimliliğin artmasını sağlayabilmekteyiz.
Detaylı Bilgi

Tahsilat Aramaları

Alacakların takibi için için iletişim yöntemlerinin doğru ve sıra ile yönetilmesi gerekmektedir.
Detaylı Bilgi

Araştırma-Anket / Memnuniyet Ölçümü

Sunduğunuz ürün yada hizmetin mevcut müşterileriniz tarafından beğenilip beğenilmediğini, hangi yönlerinin nasıl geliştirilmesini istediklerini öğrenmenin tek yolu sormaktır.
Detaylı Bilgi

Şikayet Yönetimi

Müşteriden gelen olumlu yada olumsuz her türlü geri bildirim çok değerlidir.
Detaylı Bilgi

İstanbul

Esentepe Mah. İnönü Cad. Erdoğan Sk.No:6 Kartal İstanbul
+90 216 578 6565
info@vodatech.com.tr

Yalova

Cumhuriyet Cad. No:3 Karizma AVM Kat:2 - Merkez/Yalova
+90 216 578 6565
info@vodatech.com.tr

Facebook Twitter Instagram linkedin
© 1998 - 2021 - Vodatech  |  Çerez Politikası  |  Dijital Ajans