• Ana Sayfa
  • Hakkımızda
  • Hizmetler
    • Hizmet Adı
  • Kariyer
    • Kariyer
    • İş Başvuru Formu
  • Neden Vodatech?
    • Başlık Adı
  • Blog
  • İletişim
  • +90 216 578 6565
  • info@vodatech.com.tr
Sizi Arayalım
  • Hakkımızda
  • Hizmetler
  • Kariyer
    • Politikamız ve Değerler
    • İş Başvuru Formu
  • Neden Vodatech?
    • Güvenilirlik
    • Güncel Teknolojide Öncü
    • İK Yönetiminde Etkin
    • Stratejik İş Ortaklığı
  • Blog
  • İletişim
Facebook Twitter Instagram linkedin
Ana Sayfa / Blog

Çağrı Merkezinde Kariyer Yapmak İçin Kendinizi Nasıl Geliştirebilirsiniz?

Çağrı Merkezinde Kariyer Yapmak İçin Kendinizi Nasıl Geliştirebilirsiniz?

Çağrı merkezleri, çok sayıda istihdam yapabilen, çalışanlara ihtiyaç duyabilen bir sektör olarak karşımıza çıkar. Bugün lise ve üzeri eğitim almış pek çok kişi çağrı merkezlerinde danışman olarak görev yapmaktadır. Oldukça zorlu ve stresli bir görev olmasına karşın çok sayıda çalışan bu sektörde hizmet vermeye devam etmektedir diyebiliriz. Evet, lise ve dengi kurumlarda eğitim almış olmak bu mesleği icra etmek için yeterli olmaktadır. Ancak mesleğin icrası sırasında çok sabırlı ve güçlü davranmak gerektiği de bilinmelidir. Bu meslekte görev sağlamamış pek çok kişi için kolay bir meslek gibi görülse de esasında hiç de öyle değildir. Sabır isteyen bir meslek olma özelliğine sahiptir. Peki, bu mesleği icra edenler nelere dikkat etmelidir? Çağrı merkezlerinde çalışmak isteyenlerin ya da çalışanların kendilerini yetiştirmeleri adına yapmaları gerekenler nelerdir?

Çağrı Merkezinde Çalışanlara Mesleki Gelişim Önerileri

Bu mesleği yapmak isteyenler için mesleki gelişimleri açısından neler önerebiliriz? Biraz da bunlara değinelim. Kişisel bir tercihle mesleki hayatını çağrı merkezi üzerinde çalışarak geçirmek isteyen kadın ve erkek bireyler bulunmaktadır. Bu bireylerin çağrı merkezlerinde işinde başarılı bireyler olması adına yapmaları gerekenler bulunabilir. Bunların en başında da diksiyon gelir. Nitekim çağrı merkezinde çalışmak için düzgün bir diksiyona sahip olmak, bunun yanı sıra nefesi doğru kullanmak gerekir. Ayrıca burada çalışmak isteyen kişilerin sabır kontrollerinin olması gerekir. Güzel bir diksiyonu olan, çözüm odaklı ve sabırlı bireyler bu mesleği oldukça rahat bir şekilde icra edebilirler.


 



İstanbul

Esentepe Mah. İnönü Cad. Erdoğan Sk.No:6 Kartal İstanbul
+90 216 578 6565
info@vodatech.com.tr

Yalova

Cumhuriyet Cad. No:3 Karizma AVM Kat:2 - Merkez/Yalova
+90 216 578 6565
info@vodatech.com.tr

Facebook Twitter Instagram linkedin
© 1998 - 2021 - Vodatech  |  Çerez Politikası  |  Dijital Ajans