Vodatech
Neden Çağrı Merkezi?
  • Saha hizmeti ile karşılaştırıldığında, neredeyse tüm iş süreçlerinde verimliliği arttırır ve aşağıda yeralan faydaların yanısıra, kaynak maliyetlerini düşürür:
    • Müşteri potansiyeli yaratma
    • Satış
    • Tahsilat
    • Müşteri hizmetleri / teknik destek
    • Sadakat programları
    • Müşteri geri kazanım
    • Müşteri memnuniyeti anketleri
    • Diğer hizmetler
      • Veri kalitesi hizmetler
      • Postalama, toplu SMS ve e-posta mesajı gönderme
      • Form tasnif ve veri girişi hizmetleri
      • Kuruma özel çözümler
  • Müşterilerinizin firmanıza daha kolay ve hızlı ulaşmasını sağlar
  • Müşterilerinizden ve iş ortaklarınızdan ürün ve hizmetlerinizin iyileştirilmesine yönelik bilgi toplar
  • İletişiminizin ve iş akışlarınızın kalitesini ölçer, iyileştirme sürecinde görev alır
  • Müşterilerinize self-servis hizmetler sunarak insan kaynağı maliyetinizi azaltır
  • Veri akışında doğruluk, düzen ve süreklilik sağlar
  • Şirketinizin kurumsal imajını güçlendirir